Lehetőségek és akadályok a nyelvtanórai tudáskonstruálásban

Kugler Nóra: Lehetőségek és akadályok a nyelvtanórai tudáskonstruálásban. In: Iskolakultúra, (25) 7-8. pp. 28-37. (2015)

[thumbnail of 04.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
04.pdf

Letöltés (881kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A tudáskonstruálás középpontba állítását egyfelől a konferencia témája, másfelől általánosabban az indokolja, hogy a nyelvtanórai tudás (más tudásfajtákhoz hasonlóan) nem dologszerű, nem statikus, a felépítése „aktív, belső és személyes” folyamat, amely az egyének közötti társas viszonyokban (diák-diák, tanár-diák) és adott kulturális közegben zajlik, ezek jellemzői tehát meghatározzák a tanulást is (Nahalka, 2002, 13. o., 46. o.).

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 25
Szám: 7-8
ISSN: 1789-5170
Dátum: 2015
Oldalak: pp. 28-37
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41654
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet