A diákok gondolkodásának fejlődése a történelemtanulás eredményeként

Kojanitz László: A diákok gondolkodásának fejlődése a történelemtanulás eredményeként. In: Iskolakultúra, (25) 11. pp. 44-52. (2015)

[thumbnail of 04.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
04.pdf

Letöltés (826kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Felkelteni a múlt iránti érdeklődést, új dolgok megismerésére és önálló gondolkodásra ösztönözni a fiatalokat soha meg nem unható kihívás. Ez az írás azoknak a történelemtanároknak szól, akik kiválóan ismerik a történelmet, de ezzel nem elégszenek meg. Azt is meg akarják érteni, hogy mi játszódik le a diákok fejében, miközben történelmet tanulnak, mert ennek ismerete is szükséges az eredményes tanításhoz.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 25
Szám: 11
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2015
Oldalak: pp. 44-52
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41653
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet