Miért fontos a tanárok kiegyensúlyozott érzelmi élete, elégedettsége, jól-léte?

Réthy Endréné: Miért fontos a tanárok kiegyensúlyozott érzelmi élete, elégedettsége, jól-léte? In: Iskolakultúra, (26) 2. pp. 88-99. (2016)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2016_02_07.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2016_02_07.pdf

Letöltés (893kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A gyermekek kereső, kutató kíváncsisággal, megismerési, elsajátítási vággyal születnek. A számukra kezdetben illogikus világ megismerésére elképzeléseket, hiteket, elméleteket, magyarázó elveket alkotnak, mindeközben különböző kompetenciákat szereznek, örömforrássá válik számukra maga a megismerési tevékenység. Ezen izgalmas és spontán tanulás után jön az óvoda, majd az iskola, ahol látványosan csökkenni látszik a spontán és örömteli tanulási kedv, majd jönnek a teljesítménykudarcok.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 26
Szám: 2
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2016
Oldalak: pp. 88-99
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41571
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet