Tanulási és nyelvtanulási stratégiák használata az általános iskola végén és a középiskola elején

Habók Anita: Tanulási és nyelvtanulási stratégiák használata az általános iskola végén és a középiskola elején. In: Iskolakultúra, (26) 10. pp. 23-38. (2016)

[thumbnail of 02.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
02.pdf

Letöltés (360kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A nyelvtanulási stratégiák kutatása több évtizedes múltra tekint vissza. Míg kezdetben a sikeres nyelvtanuláshoz és nyelvtanulókhoz kötődő stratégiák beazonosítása volt a cél, addig az utóbbi két évtizedben egyre meghatározóbb lett a stratégiák pontosabb beazonosítása, a nyelvtanulással összefüggő háttértényezők kapcsolatának vizsgálata. A tanulmány célja a nyelvtanulási stratégiák és a tanulási stratégiák használatának vizsgálata és kapcsolatának feltárása az általános iskola végén és a középiskola elején.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 26
Szám: 10
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2016
Oldalak: pp. 23-38
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41506
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet