Értékelés a kutatásalapú természettudomány-tanulásban: a SAILS projekt

Csapó Benő; Csíkos Csaba; Korom Erzsébet: Értékelés a kutatásalapú természettudomány-tanulásban: a SAILS projekt. In: Iskolakultúra, (26) 3. pp. 3-16. (2016)

[thumbnail of 01.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
01.pdf

Letöltés (531kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A természettudomány tanításának megújítását célzó négyéves SAILS (Strategies for Assessment of Inquiry Learning in Science – Értékelési stratégiák a természettudományok kutatásalapú tanulásához) projekt 2015 végén zárult. Ez a tanulmány a 12 ország kutatóinak összefogásával kivitelezett projekt előzményeit, tágabb tudományos kereteit, általános céljait és tevékenységrendszerét mutatja be. Felidézi a fontosabb eredményeket, és felvázolja, miképpen illeszkednek azok a természettudomány tanításának fejlesztését szolgáló más törekvésekhez.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 26
Szám: 3
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2016
Oldalak: pp. 3-16
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41497
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet