Változó perspektívák az olvasási képesség pedagógiai értelmezésében : út a készségtől a motivált jelentéskonstrukcióig

Cs. Czachesz Erzsébet: Változó perspektívák az olvasási képesség pedagógiai értelmezésében : út a készségtől a motivált jelentéskonstrukcióig. In: Iskolakultúra, (15) 10. pp. 44-52. (2005)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2005_10_044-052.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2005_10_044-052.pdf

Letöltés (113kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 15
Szám: 10
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2005
Oldalak: pp. 44-52
A feltöltés ideje: 2018. júl. 09. 11:05
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:07
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41321
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet