Inkluzív osztályok : a tanítás és tanulás modelljei, dilemmák és kihívások

Tetler Susan: Inkluzív osztályok : a tanítás és tanulás modelljei, dilemmák és kihívások. In: Iskolakultúra, (16) 10. pp. 36-43. (2006)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2006_10_036-043.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2006_10_036-043.pdf

Letöltés (118kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Egyetértünk azzal a gondolattal, hogy minden tanuló számára – függetlenül a fogyatékosság típusától és mértékétől – biztosítani kell a lehetőséget a többségi iskolába való bekerülésre. Ennek ellenére mégis a „normalizáljuk a gyermeket” megközelítése jellemzi leginkább gyakorlati tevékenységünket. Pedagógiai megoldásaink egyén-orientáltak, míg az iskola mint rendszer általánosságban véve érintetlen maradt. (Jensen, 1989)

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 16
Szám: 10
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2006
Oldalak: pp. 36-43
A feltöltés ideje: 2018. júl. 09. 11:05
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:07
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41272
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet