Az iskolai sikeresség és a társas inklúzió kapcsolata

Rex Lesley: Az iskolai sikeresség és a társas inklúzió kapcsolata. In: Iskolakultúra, (16) 10. pp. 58-70. (2006)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2006_10_058-070.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2006_10_058-070.pdf

Letöltés (138kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Hogyan tud a tanár lehetőséget nyújtani a szociálisan marginális helyzetű diákoknak arra, hogy bekapcsolódhassanak az iskolai munkába? Hogyan tudja egy tanulási nehézséggel küzdő tanuló kihasználni ezeket a lehetőségeket? Melyek azok az interakciós helyzetek, ahol a tanulási nehézséggel küzdő tanuló is a közösség értékes tagja lehet?

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 16
Szám: 10
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2006
Oldalak: pp. 58-70
A feltöltés ideje: 2018. júl. 09. 11:05
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:07
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41246
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet