A matematika-tanulás társadalmi meghatározottsága

Munkácsy Katalin: A matematika-tanulás társadalmi meghatározottsága. In: Iskolakultúra, (16) 4. pp. 85-92. (2006)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2006_04_085-092.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2006_04_085-092.pdf

Letöltés (106kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Szükséges-e, hogy a kisebbségi oktatást végző iskolában a szokásos művészeti és más hasonló tantárgyak mellett a matematika tantárgy is tartalmazzon sajátos, kisebbségi tartalmakat? Nem kellene-e a kisebbségi gyerekek érdeklődéséhez, előképzettségéhez, igényeihez jobban alkalmazkodó, a többségitől eltérő matematika tantervet alkalmazni?

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 16
Szám: 4
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2006
Oldalak: pp. 85-92
A feltöltés ideje: 2018. júl. 09. 11:05
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:07
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41228
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet