Molnár Csilla: Beszédtanulás és kognitív tudomány. In: Iskolakultúra, (16) 1. pp. 99-103. (2006)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2006_01_099-103.pdf Letöltés (99kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A gyermekhez való viszony felfogásának alapvető változása a középkorhoz képest, hogy a gyermeki létet önálló állapotnak kezdik tekinteni, és ezt követően az újkor kialakuló új tudományai a gyermeki állapot fizikai, pszichikai stb. vonásait kezdik a tapasztalati ismeretek egyre nagyobb mértékű bevonásával vizsgálni. Az általunk bemutatni kívánt kortárs kognitív tudományos megközelítés egy változata a korábbiakétól eltérő szempontot vet föl.
| Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
|---|---|
| Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
| Kötet: | 16 |
| Szám: | 1 |
| ISSN: | 1215-5233 |
| Dátum: | 2006 |
| Oldalak: | pp. 99-103 |
| A feltöltés ideje: | 2018. júl. 09. 11:05 |
| Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:07 |
| URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41226 |
![]() |
Tétel nézet |

