Attitűdvizsgálat pedagógusok körében az integrált nevelésről

Horváthné Moldvay Ilona: Attitűdvizsgálat pedagógusok körében az integrált nevelésről. In: Iskolakultúra, (16) 10. pp. 81-97. (2006)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2006_10_081-097.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2006_10_081-097.pdf

Letöltés (172kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Az integrált nevelés nem az iskola belügye. Ugyanakkor tudjuk, hogy az integráció egyik fő akadálya az iskolai-pedagógiai kultúrában, a nevelői attitűdben rejlik. A vizsgálat segít ráirányítani a figyelmet a nevelőtestületek fogadókészségére a sajátos nevelési szükségletű tanulók integrált nevelésével kapcsolatban. A kérdőíves vizsgálat megpróbálja felszínre hozni, hogy mely részterületen lenne szükség változtatásra, szemléletváltásra. A részterületeket a faktoranalízis módszerével is megközelítettük.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 16
Szám: 10
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2006
Oldalak: pp. 81-97
A feltöltés ideje: 2018. júl. 09. 11:05
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:07
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41184
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet