Magyar és német nyelvű történelem tankönyvek kvantitatív tankönyvanalízise : 'az ókori Hellász'

F. Dárdai Ágnes: Magyar és német nyelvű történelem tankönyvek kvantitatív tankönyvanalízise : 'az ókori Hellász'. In: Iskolakultúra, (16) 2. pp. 26-32. (2006)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2006_02_026-032.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2006_02_026-032.pdf

Letöltés (279kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Kutatócsoportunk (1) három német nyelvű (közülük egy osztrák, kettő német) és két magyar történelem tankönyv összehasonlító elemzésére vállalkozott, azt remélve, hogy a különböző pedagógiai-diadaktikai tankönyvfelfogások mögött esetleg általánosítható törvényszerűségekre, sajátos tankönyvszerzői megoldásokra bukkanunk.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 16
Szám: 2
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2006
Oldalak: pp. 26-32
A feltöltés ideje: 2018. júl. 09. 11:05
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:07
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41151
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet