Hogyan olvasnak a magyar kilencévesek? : a PIRLS 2001 eredményei a PISA- és a PIRLS-vizsgálat összehasonlításának tükrében

Vári Péter; Balázsi Ildikó; Bánfi Ilona; Szabó Annamária; Szabó Vilmos László: Hogyan olvasnak a magyar kilencévesek? : a PIRLS 2001 eredményei a PISA- és a PIRLS-vizsgálat összehasonlításának tükrében. In: Iskolakultúra, (13) 8. pp. 118-138. (2003)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2003_08_118-138.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2003_08_118-138.pdf

Letöltés (3MB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 13
Szám: 8
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2003
Oldalak: pp. 118-138
A feltöltés ideje: 2018. júl. 09. 13:53
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:08
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/39836
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet