Dancs Katinka: Kultúra - iskola - nemzetközi azonosságtudat a nemzeti identitás értelmezése és vizsgálatának lehetőségei általános iskolások körében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (116) 4. pp. 403-425. (2016)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
mp_2016_004_403-425.pdf Letöltés (625kB) | Előnézet |
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata |
Kötet: | 116 |
Szám: | 4 |
ISSN: | 0025-0260 |
Dátum: | 2016 |
Oldalak: | pp. 403-425 |
Megjegyzések: | Bibliogr.: p. 420-424. ; Abstract angol nyelven |
Kulcsszavak: | Nemzeti tudat - magyar - iskola szerepe |
A feltöltés ideje: | 2017. aug. 02. 12:38 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:04 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/27425 |
Tétel nézet |