A digitális kompetencia kognitív dimenziója és összefüggésrendszere egy empirikus kutatás tükrében

Tóth-Mózer Szilvia; Kárpáti Andrea: A digitális kompetencia kognitív dimenziója és összefüggésrendszere egy empirikus kutatás tükrében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (116) 2. pp. 121-150. (2016)

[thumbnail of mp_2016_002_121-150.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_2016_002_121-150.pdf

Letöltés (1MB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 116
Szám: 2
ISSN: 0025-0260
Dátum: 2016
Oldalak: pp. 121-150
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 148-150. és a lábjegyzetekben ; Abstract angol nyelven
Kulcsszavak: Pedagógia - digitális, Oktatás - számítógép alkalmazása, Oktatástechnológia - tanulmány
A feltöltés ideje: 2017. júl. 31. 11:21
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/27414
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet