Az iskolai demokrácia és az osztálytermi légkör összefüggéseinek vizsgálata strukturális egyenletek modelljeivel

Dancs Katinka; Kinyó László: Az iskolai demokrácia és az osztálytermi légkör összefüggéseinek vizsgálata strukturális egyenletek modelljeivel. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (115) 4. pp. 363-382. (2015)

[thumbnail of mp_2015_004_363-382.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_2015_004_363-382.pdf

Letöltés (616kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 115
Szám: 4
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 2015
Oldalak: pp. 363-382
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 380-382.
Kulcsszavak: Iskolai nevelés, Állampolgári nevelés kutatási beszámoló 2015
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:36
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/15104
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet