Esettanulmány alapú online kollaboratív tudásépítés vizsgálata - a tudásépítő interakciók kapcsolatrendszere az elégedettséggel és az eredményességgel

Dorner Helga; Konyha Rita: Esettanulmány alapú online kollaboratív tudásépítés vizsgálata - a tudásépítő interakciók kapcsolatrendszere az elégedettséggel és az eredményességgel. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (115) 3. pp. 157-181. (2015)

[thumbnail of mp_2015_003_157-181.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_2015_003_157-181.pdf

Letöltés (992kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 115
Szám: 3
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 2015
Oldalak: pp. 157-181
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 175-178.
Kulcsszavak: Problémamegoldás kutatási beszámoló 2015, Pedagógiai kutatás módszertan
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:36
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/15063
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet