A kontextus szerepe a tanulási motiváció kutatásában - az elmélet és a gyakorlat távolságának egy megközelítése

Fejes József Balázs: A kontextus szerepe a tanulási motiváció kutatásában - az elmélet és a gyakorlat távolságának egy megközelítése. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 2. pp. 115-129. (2014)

[thumbnail of mp_2014_002_6567_115-129.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_2014_002_6567_115-129.pdf

Letöltés (384kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 114
Szám: 2
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 2014
Oldalak: pp. 115-129
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 126-129.
Kulcsszavak: Motiváció pedagógiai
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:36
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14242
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet