Fejes József Balázs: A kontextus szerepe a tanulási motiváció kutatásában - az elmélet és a gyakorlat távolságának egy megközelítése. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 2. pp. 115-129. (2014)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
mp_2014_002_6567_115-129.pdf Letöltés (384kB) | Előnézet |
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata |
Kötet: | 114 |
Szám: | 2 |
ISSN: | 0025-0260 |
Nyelv: | magyar |
Dátum: | 2014 |
Oldalak: | pp. 115-129 |
Megjegyzések: | Bibliogr.: p. 126-129. |
Kulcsszavak: | Motiváció pedagógiai |
A feltöltés ideje: | 2017. jún. 07. 09:36 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:04 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14242 |
Tétel nézet |