Mérföldkövek a pedagógussá válás folyamatában-empirikus kutatás a Nyugat-magyarországi Egyetemen végzett pedagógusok körében

N. Tóth Ágnes : Mérföldkövek a pedagógussá válás folyamatában-empirikus kutatás a Nyugat-magyarországi Egyetemen végzett pedagógusok körében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 1. pp. 25-48. (2014)

[thumbnail of mp_2014_001_6563_025-048.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_2014_001_6563_025-048.pdf

Letöltés (746kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 114
Szám: 1
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 2014
Oldalak: pp. 25-48
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 46-47.
Kulcsszavak: Neveléstudomány kutatási beszámoló, Pedagógusképzés Nyugat-magyarországi Egyetem, Pedagógushivatás hatékonyság
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:36
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14238
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet