Tanuláskoncepciók kulturális beágyazottsága - magyar, kínai és amerikai fiatal felnőttek tanulásfogalmának összevetése

Sebestyén Nóra: Tanuláskoncepciók kulturális beágyazottsága - magyar, kínai és amerikai fiatal felnőttek tanulásfogalmának összevetése. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (113) 1. pp. 3-28. (2013)

[thumbnail of mp_2013_001_6549_003-028.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_2013_001_6549_003-028.pdf

Letöltés (365kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 113
Szám: 1
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 2013
Oldalak: pp. 3-28
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 23-28.
Kulcsszavak: Tanuláselmélet kutatási beszámoló 2013
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:36
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14224
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet