A tantárgy-pedagógiák szerkezete, megítélésük kritériumai

Bárdos Jenő: A tantárgy-pedagógiák szerkezete, megítélésük kritériumai. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (112) 2. pp. 61-75. (2012)

[thumbnail of mp_2012_002_6539_061-075.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_2012_002_6539_061-075.pdf

Letöltés (695kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 112
Szám: 2
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 2012
Oldalak: pp. 61-75
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 73-74.
Kulcsszavak: Tantárgypedagógia
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:36
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14214
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet