Fényes Hajnalka: Nemek szerinti iskolai eredményesség és a férfihátrány hipotézis. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (109) 1. pp. 77-101. (2009)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
mp_2009_001_6479_077-101.pdf Letöltés (311kB) | Előnézet |
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata |
Kötet: | 109 |
Szám: | 1 |
ISSN: | 0025-0260 |
Nyelv: | magyar |
Dátum: | 2009 |
Oldalak: | pp. 77-101 |
Megjegyzések: | Bibliogr.: p. 98-100. |
Kulcsszavak: | Iskolai eredményesség nemek közti különbség |
A feltöltés ideje: | 2017. jún. 07. 09:36 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:06 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14152 |
![]() |
Tétel nézet |