Nemek szerinti iskolai eredményesség és a férfihátrány hipotézis

Fényes Hajnalka: Nemek szerinti iskolai eredményesség és a férfihátrány hipotézis. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (109) 1. pp. 77-101. (2009)

[thumbnail of mp_2009_001_6479_077-101.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_2009_001_6479_077-101.pdf

Letöltés (311kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 109
Szám: 1
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 2009
Oldalak: pp. 77-101
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 98-100.
Kulcsszavak: Iskolai eredményesség nemek közti különbség
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:36
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14152
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet