Metakognícióra alapozott fejlesztő kísérlet 4. osztályos tanulók körében a matematika és az olvasás területén

Csíkos Csaba: Metakognícióra alapozott fejlesztő kísérlet 4. osztályos tanulók körében a matematika és az olvasás területén. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (105) 2. pp. 127-152. (2005)

[thumbnail of mp_2005_002_6403_127-152.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_2005_002_6403_127-152.pdf

Letöltés (398kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 105
Szám: 2
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 2005
Oldalak: pp. 127-152
Megjegyzések: Bibliog.: p. 150-152.
Kulcsszavak: Metakogníció általános iskola kutatási beszámoló 2005
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:36
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:07
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14075
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet