Pedagógiai architektúra - pedagógiai terek kialakításának lehetőségei két iskola példája alapján

Kemnitz Heidemarie; Mikonya György; Németh András: Pedagógiai architektúra - pedagógiai terek kialakításának lehetőségei két iskola példája alapján. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 1. pp. 119-128. (2003)

[thumbnail of mp_2003_001_6342_119-128.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_2003_001_6342_119-128.pdf

Letöltés (228kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 103
Szám: 1
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 2003
Oldalak: pp. 119-128
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 127-128.
Kulcsszavak: Iskolaépítészet belső tér kialakítás
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:36
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:08
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14010
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet