A nevelési vizsgálat szerepe az iskolaértékelésben : 12–13 éves gyermekek gondolkodása iskolájukról

Hercz Mária: A nevelési vizsgálat szerepe az iskolaértékelésben : 12–13 éves gyermekek gondolkodása iskolájukról. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (103) 1. pp. 57-80. (2003)

[thumbnail of mp_2003_001_6339_057-080.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_2003_001_6339_057-080.pdf

Letöltés (420kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 103
Szám: 1
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 2003
Oldalak: pp. 57-80
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 79-80.
Kulcsszavak: Pedagógiai pszichológia kutatási beszámoló 2003, Iskolai nevelés tanulói értékelés 12-13 éves gyermekek
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:36
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:08
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14007
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet