Az értelmi cselekvések szakasos formálása : a Galperin-elmélet tudományos státusza és gyakorlati jelentősége

Podolszkij Andrei I.: Az értelmi cselekvések szakasos formálása : a Galperin-elmélet tudományos státusza és gyakorlati jelentősége. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 3. pp. 377-390. (2002)

[thumbnail of mp_2002_003_6326_377-390.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_2002_003_6326_377-390.pdf

Letöltés (246kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 102
Szám: 3
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 2002
Oldalak: pp. 377-390
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 388-389.
Kulcsszavak: Tanulási módszer Galperin-elmélet, Tanuláselmélet
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:36
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:08
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/13994
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet