Az elsajátítási motiváció pedagógiai jelentősége

Józsa Krisztián: Az elsajátítási motiváció pedagógiai jelentősége. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 1. pp. 79-104. (2002)

[thumbnail of mp_2002_001_6310_079-104.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_2002_001_6310_079-104.pdf

Letöltés (316kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 102
Szám: 1
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 2002
Oldalak: pp. 79-104
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 100-103.
Kulcsszavak: Motiváció pedagógiai, Tanulás motivációs tényezők, Tanulás pszichológia
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:36
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:08
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/13978
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet