Tanulás, megismerés és fogalmi váltás problematikája

Vosniadou Stella: Tanulás, megismerés és fogalmi váltás problematikája. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (101) 4. pp. 435-448. (2001)

[thumbnail of mp_2001_004_6300_435-448.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_2001_004_6300_435-448.pdf

Letöltés (209kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 101
Szám: 4
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 2001
Oldalak: pp. 435-448
Megjegyzések: Bibliogr.: 447. p.
Kulcsszavak: Természettudomány oktatása kutatási jelentés 2001, Oktatáselmélet megismerés 2001
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:37
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:09
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/13967
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet