Mit értenek a magyar és a német számítástechnika szakos hallgatók a tanuláson? : kultúraközi összehasonlítás

Julia Rózsa: Mit értenek a magyar és a német számítástechnika szakos hallgatók a tanuláson? : kultúraközi összehasonlítás. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (101) 1. pp. 133-140. (2001)

[thumbnail of mp_2001_001_6282_133-140.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_2001_001_6282_133-140.pdf

Letöltés (168kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 101
Szám: 1
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 2001
Oldalak: pp. 133-140
Megjegyzések: Bibliogr:: p. 139-140.
Kulcsszavak: Pedagógia összehasonlító német-magyar kutatási beszámoló 2001, Számítástechnika tanulása módszer
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:37
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:08
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/13949
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet