Tanári szerepek percepciója: egy általános iskolai felmérés tanulságai

Sallay Hedvig: Tanári szerepek percepciója: egy általános iskolai felmérés tanulságai. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (95) 3-4. pp. 201-227. (1995)

[thumbnail of mp_1995_003_004_6103_201-227.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_1995_003_004_6103_201-227.pdf

Letöltés (322kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 95
Szám: 3-4
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 1995
Oldalak: pp. 201-227
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 216-217.
Kulcsszavak: Pedagógia magyar elemzés
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:33
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:11
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/13728
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet