Tanterv és curriculum : azonosságok és különbségek a hetvenes-nyolcvanas évek magyar és német szakirodalmában

Horánszky Nándor: Tanterv és curriculum : azonosságok és különbségek a hetvenes-nyolcvanas évek magyar és német szakirodalmában. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (92) 3. pp. 193-214. (1992)

[thumbnail of mp_1992_003_6032_193-214.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_1992_003_6032_193-214.pdf

Letöltés (286kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 92
Szám: 3
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 1992
Oldalak: pp. 193-214
Megjegyzések: Bibliogr. a lábjegyzetekben
Kulcsszavak: Oktatásügy nemzetközi tanterv
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:33
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:13
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/13640
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet