A tanulók társas viszonyainak elemzéséből következő pedagógiai tanulságok

Vastagh Zoltán: A tanulók társas viszonyainak elemzéséből következő pedagógiai tanulságok. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (91) 3-4. pp. 157-170. (1991)

[thumbnail of mp_1991_003_004_6017_157-170.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_1991_003_004_6017_157-170.pdf

Letöltés (405kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 91
Szám: 3-4
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 1991
Oldalak: pp. 157-170
Megjegyzések: Bibliogr. a lábjegyzetekben
Kulcsszavak: Pedagógia pszichológia vizsgálat, Társas viszonyok
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:33
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:13
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/13623
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet