Tanárjelöltek interperszonális kapcsolatainak szerepe a pedagógushivatáshoz való kötődés folyamatában

Fáyné Dombi Alice: Tanárjelöltek interperszonális kapcsolatainak szerepe a pedagógushivatáshoz való kötődés folyamatában. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (90) 1-2. pp. 36-44. (1990)

[thumbnail of mp_1990_001_002_5983_036-044.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_1990_001_002_5983_036-044.pdf

Letöltés (1MB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 90
Szám: 1-2
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 1990
Oldalak: pp. 36-44
Megjegyzések: Bibliogr. a lábjegyzetekben
Kulcsszavak: Oktatás pedagógia pszichológia, Tanárképzés, Interperszonális kapcsolatok
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:33
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:13
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/13587
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet