A középiskolai irodalomtanítás és a filozófiai propedeutika : a filozófiai propedeutika végső célja és végső módszertani eljárása.

Schmidt Mária: A középiskolai irodalomtanítás és a filozófiai propedeutika : a filozófiai propedeutika végső célja és végső módszertani eljárása. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (21). pp. 613-625. (1912)

[thumbnail of mp_1912_1817_613-625.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_1912_1817_613-625.pdf

Letöltés (895kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 21
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 1912
Oldalak: pp. 613-625
Kulcsszavak: Irodalomtanítás módszertan, Irodalomtanítás és filozófia
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:28
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:36
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/9028
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet