Téri József: Pierre Villey: Influence de Montaigne sur les idées pédagogiques de Locke et de Rousseau : Paris : Librairie Hachette et Cie 1911. 8-adrét, 270 lap, ára 6 korona. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (21). pp. 172-173. (1912)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
mp_1912_1752_172-173.pdf Letöltés (472kB) | Előnézet |
| Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
|---|---|
| Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata |
| Kötet: | 21 |
| ISSN: | 0025-0260 |
| Nyelv: | magyar |
| Közreműködők: | Közreműködés típusa Közreműködők NEM RÉSZLETEZETT Villey Pierre |
| Dátum: | 1912 |
| Oldalak: | pp. 172-173 |
| Kulcsszavak: | Montaigne Michel de, Rousseau Jean-Jacques, Locke John, Filozófia és pedagógia, Neveléstörténet, Neveléstörténet, Montaigne, Locke, Rousseau |
| A feltöltés ideje: | 2017. jún. 07. 09:28 |
| Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:36 |
| URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/8948 |
![]() |
Tétel nézet |

