Lázár Szilárd: A gondolatban való kisérletezés [!kísérletezés] didaktikai jelentősége a fizikai oktatásban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (18). pp. 297-302. (1909)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
mp_1909_1384_297-302.pdf Letöltés (634kB) | Előnézet |
| Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
|---|---|
| Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata |
| Kötet: | 18 |
| ISSN: | 0025-0260 |
| Nyelv: | magyar |
| Dátum: | 1909 |
| Oldalak: | pp. 297-302 |
| Kulcsszavak: | Természettudományos nevelés kísérletek, Kísérletek tervezés természettudományi, Fizika kísérletek, Fizika tanítása |
| A feltöltés ideje: | 2017. jún. 07. 09:28 |
| Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:38 |
| URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/8514 |
![]() |
Tétel nézet |

