A hátrányos helyzetűek tanulmányi sikerességének többszempontú értelmezése : Hegedűs Roland: Kompetenciák - Hátrányok - Térségek. Avagy honnan, s hogyan jutnak el a hátrányos helyzetűek a felsőoktatásba?

Sebestyén Krisztina: A hátrányos helyzetűek tanulmányi sikerességének többszempontú értelmezése : Hegedűs Roland: Kompetenciák - Hátrányok - Térségek. Avagy honnan, s hogyan jutnak el a hátrányos helyzetűek a felsőoktatásba? In: Iskolakultúra, (31) 5. pp. 125-128. (2021)

[thumbnail of iskolakultura_2021_005_125-128.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
iskolakultura_2021_005_125-128.pdf

Download (829kB) | Preview
Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 31
Number: 5
ISSN: 1215-5233
Language: magyar
Contributors:
Contribution
Name
UNSPECIFIED
Hegedűs Roland
Publisher: Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Place of Publication: Szeged
Date: 2021
Page Range: pp. 125-128
Additional Information: Bibliogr.: 128. p.
Uncontrolled Keywords: Hátrányos helyzet - oktatásügy - könyvismertetés
Related URLs: http://misc.bibl.u-szeged.hu/59189/
Date Deposited: 2021. Jul. 13. 15:36
Last Modified: 2021. Jul. 13. 15:36
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/59191

Actions (login required)

View Item View Item