Sebestyén Krisztina: A hátrányos helyzetűek tanulmányi sikerességének többszempontú értelmezése : Hegedűs Roland: Kompetenciák - Hátrányok - Térségek. Avagy honnan, s hogyan jutnak el a hátrányos helyzetűek a felsőoktatásba? In: Iskolakultúra, (31) 5. pp. 125-128. (2021)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
iskolakultura_2021_005_125-128.pdf Download (829kB) | Preview |
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Iskolakultúra |
Volume: | 31 |
Number: | 5 |
ISSN: | 1215-5233 |
Language: | magyar |
Contributors: | Contribution Name UNSPECIFIED Hegedűs Roland |
Publisher: | Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Place of Publication: | Szeged |
Date: | 2021 |
Page Range: | pp. 125-128 |
Additional Information: | Bibliogr.: 128. p. |
Uncontrolled Keywords: | Hátrányos helyzet - oktatásügy - könyvismertetés |
Related URLs: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/59189/ |
Date Deposited: | 2021. Jul. 13. 15:36 |
Last Modified: | 2021. Jul. 13. 15:36 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/59191 |
Actions (login required)
View Item |