Vajda Barnabás: A történelemoktatás elméleti dilemmái. In: Iskolakultúra, (17) 3. pp. 152-153. (2007)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2007_03_152-153.pdf Letöltés (88kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Viliam Kratochvíl a pozsonyi Komenský Egyetem oktatójaként a szlovákiai történelemtanítás megújulásának/megújításának ismert személyisége. Legutóbbi, 2004-ben szlovákul megjelent módszertani könyvében újfent megerősíti, milyen izgalmas új utakat járhatna be a szlovákiai történelemoktatás, ha – ezt a szerző persze nem mondja ki, csak sugallja – az oktatás két tényezője, az állam és a tanárok átgondoltabban, s az élenjáró európai trendekkel összhangban gondolkodnának a történelemről mint iskolai tantárgyról.
| Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
|---|---|
| Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
| Kötet: | 17 |
| Szám: | 3 |
| ISSN: | 1215-5233 |
| Dátum: | 2007 |
| Oldalak: | pp. 152-153 |
| A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:35 |
| Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:07 |
| URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42795 |
![]() |
Tétel nézet |

