Tóth Péter: Gondolkodásfejlesztés informatika órán. In: Iskolakultúra, (17) 6-7. pp. 47-65. (2007)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2007_06_07_047-065.pdf Letöltés (1MB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Az informatika tantárgy mindössze 15–20 éves múltra tekint vissza a közoktatásban. Ennek a tartalmában is folyamatosan változó tantárgynak a hatékony tanításához tantárgy-specifikus módszertani megközelítésre van szükség. Jelen munka keretei között néhány olyan módszer példákkal illusztrált bemutatására kerül sor, amelyek alkalmasnak tűnnek a tantervi célkitűzések között kiemelt szerepet játszó tanulói gondolkodás fejlesztésére. Ezen kívül bemutatjuk a problémamegoldás egy komplex megközelítésmódját, valamint a tudás és a képesség viszonyát is.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 17 |
Szám: | 6-7 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2007 |
Oldalak: | pp. 47-65 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:35 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:06 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42786 |
Tétel nézet |