Szücs László Gergely: Volt-e a magyar filozófiaoktatásnak aranykora? In: Iskolakultúra, (17) 11-12. pp. 169-179. (2007)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2007_11_12_169-179.pdf Letöltés (124kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A filozófiatanítás helyzetéről szóló konferenciákon elhangzó panaszos felszólalások gyakran arra a homályos érzésre épülnek, hogy a magyar filozófiatanítás helyzete valaha jobb volt. Olykor úgy érezzük, hogy a klasszikus műveltséget előtérbe állító gimnáziumokban a filozófia tantárgyra fontos szerep hárult. Jól érezzük-e ezt? Volt-e a magyar oktatástörténetnek olyan korszaka, amelyre filozófus és filozófiatanár nosztalgiával gondolhat vissza?
| Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
|---|---|
| Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
| Kötet: | 17 |
| Szám: | 11-12 |
| ISSN: | 1215-5233 |
| Dátum: | 2007 |
| Oldalak: | pp. 169-179 |
| A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:35 |
| Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:06 |
| URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42778 |
![]() |
Tétel nézet |

