Dancsó Tünde: Az Educational Testing Service (ETS) informatikamérésének tapasztalatai. In: Iskolakultúra, (18) 11-12. pp. 40-55. (2008)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
9_EPA00011_iskolakultura_2008-11-12.pdf Letöltés (121kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A társadalom elvárásai az élet minden területét szabályozhatják, ezért a munkáltatók, oktatásirányítók és -fenntartók által támasztott igények az oktatás folyamatában egyre nagyobb szerepet játszanak. A tananyag egyre komplexebbé válik, az integrált tananyag megértése, elsajátítása, kiegészítése érdekében egyre több információra van szükség. Az információ szerzésére alkalmas eszközök használata és az információkezelés egyre fontosabb szerepet tölt be a tanulók életében.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 18 |
Szám: | 11-12 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2008 |
Oldalak: | pp. 40-55 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:35 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:06 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42567 |
![]() |
Tétel nézet |