Szakall Judit: Módszertani kézikönyv az iskolák önértékeléséhez. In: Iskolakultúra, (19) 5-6. pp. 141-143. (2009)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
5_EPA00011_iskolakultura_2009-5-6.pdf Letöltés (345kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A könyv rendszerelméletű segítséget kíván nyújtani az iskoláknak a minőségbiztosításhoz kapcsolódó értékelés számára. A pedagógiai értékelés legtöbbek által elfogadott definícióját használja: Minden pedagógiai kategóriára és jelenségre kiterjedő, metodikailag változatos értékelés, mely a visszacsatoló mechanizmusok segítségével lehetőséget teremt az eredményesség alapján történő szabályozásra. Az értékelés lehet külső és belső. A belső egyik fontos fajtása az önértékelés. Célja: az intézményi helyzetfelmérés. Résztvevői: a teljes munkatársi kör.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 19 |
Szám: | 5-6 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2009 |
Oldalak: | pp. 141-143 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:35 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:06 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42514 |
![]() |
Tétel nézet |