Egy objektív érzelmi intelligenciateszt konvergens és prediktív érvényességének empirikus tesztelése

Nagy Henriett: Egy objektív érzelmi intelligenciateszt konvergens és prediktív érvényességének empirikus tesztelése. In: Iskolakultúra, (19) 1-2. pp. 20-29. (2009)

[thumbnail of 13_EPA00011_iskolakultura_2009-1-2.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
13_EPA00011_iskolakultura_2009-1-2.pdf

Download (803kB) | Preview

Abstract

Az érzelmi intelligencia képességalapú modelljei az érzelmi intelligenciát önálló intelligenciafajtának tekintik, amely az IQ-hoz hasonlóan a maximális teljesítmény mérésén keresztül objektív tesztekkel mérhető. Jelen tanulmány egy objektív érzelmiintelligencia-teszt konvergens és prediktív érvényességének tesztelésére vállalkozik.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 19
Number: 1-2
ISSN: 1215-5233
Date: 2009
Page Range: pp. 20-29
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:35
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42493

Actions (login required)

View Item View Item