Veres Gábor: Kutatásalapú tanulás – a feladatok tükrében. In: Iskolakultúra, (20) 12. pp. 61-77. (2010)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
5_EPA00011_iskolakultura_2010-12.pdf Download (1MB) | Preview |
Abstract
A kutatásalapú tanulás elveinek és módszereinek előtérbe kerülése egy lehetséges válasz azokra a figyelmeztető jelekre, esetenként válságjelenségekre, amelyek a hazai és ezen túl az európai természettudományos nevelésben megfigyelhetők voltak. A Rocardjelentésben foglalt javaslatok erre a területre fókuszálnak, de szélesebb kontextusban beleilleszkednek az ezredfordulóra kialakuló új pedagógiai paradigma kereteibe.
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Iskolakultúra |
Volume: | 20 |
Number: | 12 |
ISSN: | 1215-5233 |
Date: | 2010 |
Page Range: | pp. 61-77 |
Date Deposited: | 2018. Jul. 06. 15:35 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:06 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42401 |
Actions (login required)
View Item |