Kutatásalapú tanulás – a feladatok tükrében

Veres Gábor: Kutatásalapú tanulás – a feladatok tükrében. In: Iskolakultúra, (20) 12. pp. 61-77. (2010)

[thumbnail of 5_EPA00011_iskolakultura_2010-12.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
5_EPA00011_iskolakultura_2010-12.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

A kutatásalapú tanulás elveinek és módszereinek előtérbe kerülése egy lehetséges válasz azokra a figyelmeztető jelekre, esetenként válságjelenségekre, amelyek a hazai és ezen túl az európai természettudományos nevelésben megfigyelhetők voltak. A Rocardjelentésben foglalt javaslatok erre a területre fókuszálnak, de szélesebb kontextusban beleilleszkednek az ezredfordulóra kialakuló új pedagógiai paradigma kereteibe.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 20
Number: 12
ISSN: 1215-5233
Date: 2010
Page Range: pp. 61-77
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:35
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42401

Actions (login required)

View Item View Item