Veres Gábor: Kutatásalapú tanulás – a feladatok tükrében. In: Iskolakultúra, (20) 12. pp. 61-77. (2010)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
5_EPA00011_iskolakultura_2010-12.pdf Letöltés (1MB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A kutatásalapú tanulás elveinek és módszereinek előtérbe kerülése egy lehetséges válasz azokra a figyelmeztető jelekre, esetenként válságjelenségekre, amelyek a hazai és ezen túl az európai természettudományos nevelésben megfigyelhetők voltak. A Rocardjelentésben foglalt javaslatok erre a területre fókuszálnak, de szélesebb kontextusban beleilleszkednek az ezredfordulóra kialakuló új pedagógiai paradigma kereteibe.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 20 |
Szám: | 12 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2010 |
Oldalak: | pp. 61-77 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:35 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:06 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42401 |
![]() |
Tétel nézet |