Palláné Szénási Magdolna: Grimm-mesék a pedagógiai folyamatban. In: Iskolakultúra, (20) 1. pp. 131-144. (2010)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
4_EPA00011_iskolakultura_2010-01.pdf Letöltés (514kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A páratlan kulturális értéket képviselő Grimm-mesekincs alkalmazásának mértéke a német nyelv tanítási-tanulási folyamatában megítélésünk szerint messze elmarad a kívánatostól. A jelen írással e negatív jelenség okainak feltárásához, az értékvesztéssel járó folyamat megállításához és visszafordításához kívánunk hozzájárulni. Az alábbiakban megkíséreljük bemutatni a Grimm-mese ellenes nézetek kialakulásának, fennmaradásának és terjedésének okait, körülményeit és elvégezzük a pozitív ellenvélemények felsorakoztatását.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 20 |
Szám: | 1 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2010 |
Oldalak: | pp. 131-144 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:35 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:06 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42359 |
Tétel nézet |