Olaszországi kutatás a kommunikációról és a tanulásról

Molnár Lili: Olaszországi kutatás a kommunikációról és a tanulásról. In: Iskolakultúra, (20) 2. pp. 111-113. (2010)

[thumbnail of 16_EPA00011_iskolakultura_2010-02.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
16_EPA00011_iskolakultura_2010-02.pdf

Download (501kB) | Preview

Abstract

A római Közoktatásügyi Minisztérium megrendelésére lezajlott kutatásról számol be könyvében a szerző Giuliana Modonesi, az olaszországi felsőoktatás jegyzett szereplője, több, az oktatás modernizációját szolgáló szakmai szervezet vezető aktivistája. Az olasz Közoktatásügyi Minisztérium több rendeletben is szabályozta a tanulási zavarokkal küzdő diákok segítését, a lelki egészség megtartását és a szocio-kulturális különbségek által okozott problémák áthidalását és elfogadását. A magatartással (jólneveltséggel, viselkedéssel) összefüggő ismeretek oktatását, kompetenciák fejlesztését törvények írják elő, amelyeket gazdagon ismertet és idéz is a könyv.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 20
Number: 2
ISSN: 1215-5233
Date: 2010
Page Range: pp. 111-113
Date Deposited: 2018. Jul. 06. 15:35
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42341

Actions (login required)

View Item View Item