Lesku Katalin: A fenntarthatóság mint gyermekfilozófiai probléma. In: Iskolakultúra, (20) 10. pp. 79-84. (2010)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
11_EPA00011_iskolakultura_2010-10.pdf Letöltés (397kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Az utóbbi évtizedekben lejátszódó globalizációs folyamatok határozott változást hoztak világszerte és hazánkban egyaránt. Az újabb és újabb technológiák szüntelen fejlődése és a fejlődést kísérő gazdasági, társadalmi változások következményeként megszületett az emberiség jövőjét megkérdőjelező gondolat, amely arra hívja fel a figyelmet, hogy a természeti környezet és a megnövekedett szükségletek kielégítése közötti ellentmondás hosszú távon nem fenntartható. Ez a felismerés vezetett el a fenntarthatóság fogalomrendszerének kialakulásához.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 20 |
Szám: | 10 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2010 |
Oldalak: | pp. 79-84 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:35 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:06 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42333 |
Tétel nézet |