Csépe Valéria: Szóhangsúly – Az idegen nyelvek tanításának elfeledett aspektusa? In: Iskolakultúra, (20) 4. pp. 68-76. (2010)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
7_EPA00011_iskolakultura_2010-04.pdf Letöltés (583kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Az elmúlt másfél évtizedben a kognitív pszichológia és az idegtudomány házasságából számos új tudományterület született. Ezek egyike, a kognitív fejlődés-idegtudomány, a 21. század első évtizedében bontokozott ki igazán, s eredményei számos kérdésben alakították át a megismerő folyamatok és az agy fejlődésének összefüggéseire vonatkozó ismereteinket. Ma számos tudományterületet fognak át azok a kutatások, amelyeknek témája a nyelvi fejlődés, az egy , illetve kettő vagy több nyelv korai és magas szintű elsajátítása (kétnyelvűség, többnyelvűség), s különösen az idegen nyelvek tanulása.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 20 |
Szám: | 4 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2010 |
Oldalak: | pp. 68-76 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:35 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:06 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42284 |
Tétel nézet |