Boros Bianka: Szociális túlélés, tudás, adomány: a wuppertali törökök identifikációi. In: Iskolakultúra, (20) 11. pp. 92-104. (2010)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
6_EPA00011_iskolakultura_2010-11.pdf Letöltés (502kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Jelen munka egy egyéves kutatás első fázisának eredményeit hivatott ismertetni, melynek során a németek, a németországi törökök és a Törökországból érkező „Bildungsausländerek” egymásról alkotott képét vizsgáltam. Mindeközben körvonalazódott a török „Bildungsausländerek” sajátos helyzete, ön-identifikációja, kialakult „szociális túlélési stratégiáik” is, melyek a németországi török származású lakosság egyáltalában vett jelenlétének és helyzetének erre való hatásai nélkül értelmezhetetlenek.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 20 |
Szám: | 11 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2010 |
Oldalak: | pp. 92-104 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:35 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:05 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42273 |
![]() |
Tétel nézet |