Boros Bianka: Szociális túlélés, tudás, adomány: a wuppertali törökök identifikációi. In: Iskolakultúra, (20) 11. pp. 92-104. (2010)
Előnézet  | 
            
              
Cikk, tanulmány, mű
 6_EPA00011_iskolakultura_2010-11.pdf Letöltés (502kB) | Előnézet  | 
          
Absztrakt (kivonat)
Jelen munka egy egyéves kutatás első fázisának eredményeit hivatott ismertetni, melynek során a németek, a németországi törökök és a Törökországból érkező „Bildungsausländerek” egymásról alkotott képét vizsgáltam. Mindeközben körvonalazódott a török „Bildungsausländerek” sajátos helyzete, ön-identifikációja, kialakult „szociális túlélési stratégiáik” is, melyek a németországi török származású lakosság egyáltalában vett jelenlétének és helyzetének erre való hatásai nélkül értelmezhetetlenek.
| Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű | 
|---|---|
| Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra | 
| Kötet: | 20 | 
| Szám: | 11 | 
| ISSN: | 1215-5233 | 
| Dátum: | 2010 | 
| Oldalak: | pp. 92-104 | 
| A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:35 | 
| Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:05 | 
| URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42273 | 
![]()  | 
        Tétel nézet | 

